HTML

beszerzés

Beszerzés mint funkció a szervezetben, trendek, érdekességek

Friss topikok

Linkblog

A háttér

2011.09.18. 23:26 Kulcsárbalázs

A háttérinformációk fontosságára szerintem már a legelső nap rájön az ember, de én most nem erre gondoltam. Volt egy ügyem, ahol látszólag minden simán ment, átvettem a szakterülettel a szolgáltatást, meghallgattam a sirámokat, hogy drága a mostani cég, előkészitettem a tendert, aztán egy véletlen folyamán még időben leállitottam az egészet. Történt ugyanis, hogy a sosem elérhető igazgató feldúlt arccal keresett, miután az egyik aszisztense elmesélte, hogy állunk a tenderrel. Kiderült, hogy ő nem valódi tenderre gondolt, mert a cég rövid távon nem helyettesithető, hanem csak rá akart ijeszteni a cégre, akik éppen árat akartak emelni. Persze az igazgató nem áldozott volna öt percet korábban rám, amivel elkerülhető lett volna az eset. A pénzügyi igazgatóval való konzultációm után viszont arra jutottam, hogy az emlitett cég több szálon kapcsolódik a céghez, és mivel a költés sem volt akkora, hogy megérje a konfliktust, igy csak 1 céggel tárgyaltam.

Ez az eset sokszor eszembe jut azóta is, ha jön hozzám valaki egy olyan témával, aminél nem látom tisztán a szálakat, és bizony veszem a fáradságot, és megkeresem a valódi kérelmezőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beszerzesrol.blog.hu/api/trackback/id/tr293237263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása