HTML

Az idő többet ér

2011.06.07. 00:11 Kulcsárbalázs

Biztos vagyok benne, hogy mindegyik osztályon van legalább egy "rossz szállitó". Nem az ár miatt, hanem mert nem értik az üzletet. Ők azok, akiknek tizszer kell elmagyarázni, hogy a számlára rá kell vezetni a megrendelésszámot, de tizenegyedszerre sem irják rá. Ők azok, akik nem időre szállitanak, mert "ezt annyi idő alatt nem lehet megcsinálni". A legnagyobb probléma velük az, hogy elvonják a figyelmet a valódi feladatokról. Tizedszerre visszadobni egy számlát vagy folyamatosan vitatkozni a telefonban nem igazán hatékony, amellett egyetlen vezető sem fog emiatt váltani, mondván, az aszisztensnek van ideje ezekkel foglalkozni.

 

Pedig hiba meghagyni mindent ugyanúgy. Nemrégen egy nyomdai céggel merültek fel problémák. Az aszisztens folyamatosan jött hozzám panaszkodni, hogy a cég nem ad időben árajánlatot, és amikor végre megteszi, akkor is hibásan, a munkák nem készülnek el időre stb. Végül muszáj volt tenni valamit, ekkor behivtam a céget egy beszélgetésre, ahol szembesitettem a feleket. A cég viselkedéséből kiderült, hogy megnyertek egy nagyobb pályázatot, és a mi cégünktől kapott munka már nem volt olyan fontos, mint előtte. Ahelyett, hogy tovább szenvedtünk volna a céggel, váltottunk, noha az ár nem lett alacsonyabb. Másfelől viszont az aszisztensnek megspóroltam néhány órát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://beszerzesrol.blog.hu/api/trackback/id/tr142963405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása